tre dagar kvar

Hejhej!

Idag har det verkligen varit en slappdag. Jag har typ bara tittat på alla bra TV program som går på Söndagar och jag har även pluggat lite grann. Jag såg nyss på Wipeout och det är så jäkla roligt så nej jag vet inte hur jag ska förklara. Jag ligger och skrattar ihjäl mig i soffan varje söndag - det är så himla roligt!
   Nu kommer jag gå i skolan imorgon måndag och på tisdag men sen blir det Uppsala. På Onsdag ska jag göra den så omtalade operationen och jag är sjukt nervös. Vet inte riktigt vad man ska känna men nervositet är nått som jag känner nu i alla fall. Drömde för några dagar sen om min operation och då var det hur lugnt som helst. Jag vaknade upp efter operationen och sen stack jag iväg och sprang dirrekt efteråt. Men det är nog inte troligt att det blir så - jag kommer nämligen inte att få springa på tre månader efter operationen. Så den drömmen var nog bara en underbar dröm. Nu ska jag plugga vidare och sen blir det att jag lägger mig och läser den underbar boken New Moon.


M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0