Plugg, plugg och åter plugg.

Heej.

Kommer nyss hem ifrån en promenad med Hanna. Det regnade lite grann och det var ganska kallt men det var roligt med en pratstund. Idag har jag annars inte gjort så mycket. Var på innebandygym och i skolan då såklart och eftersom jag är klar med en engelskauppgift så får jag börja tio i tio imorgon bitti - Grymt Skönt !!!! 
    Snart är det helg. Kan ni tänka er det. Det kändes som man precis började veckan men nu är det redan fredag (snart iaf) och sen är det helg. Imorgon ska jag nog ta och gymma och sedan kanske träffa några kompisar. För övrigt har jag inte så mycket planerat för helgen. Ska va med Hanna på Lördag och sedan måste jag även plugga mycket eftersom det inte blev så mycket utav det under påsklovet + att alla lärare typ överöst en med massa läxor och annat plugg som måste göras.
    Ska även skriva en novell på svenskan och jag har börjat skriva 4 stycken men ingen känns riktigt rätt. Antingen är det för töntigt, för ointressant eller så är dom bara allmänt tråkiga. Måste komma på en idee snart känns det som eftersom vissa redan är klar med den uppgiften. Jaja, nu ska jag ta och gå och lägga mig och läsa och sedan sova - SKÖNT! Ha en bra fredag.


M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0