Påskdagen

Hallåå !

Hörde nyss ett högt skrik och då var det Sofia och Angelica som hittat en stackars liten fågel som har flugit in i altan fönstrena och därmed dött. Igår var Sofia och jag först i stugan där vi knockade lite ägg o.s.v och sedan fick vi skjuts av vår bror Daniel hem.
   Igårkväll kom Angelica hit. Vi tittat på Wipeout, Twilight och typ ja Sanningens Ögonblick tror jag också det vart och sen sov hon kvar här. Jag kan meddela att jag var vaken hela natten, jag har inte sovit en minut ens i natt så vi får se hur jag klarar av det här dygnet. Här kommer lite bilder ifrån gårdagen. Ha en trevlans dag!






Kommentarer
Postat av: hanna b

var det angelicas snarkningar som höll dig vaken??!! hahaha;)

2009-04-13 @ 19:22:12
Postat av: Anonym

sv: hahaa, jaa tror fan det var det! ;)

2009-04-13 @ 20:02:33
URL: http://mariauggla.blogg.se/
Postat av: Anonym

din syrra är sååå HET ;)

2009-04-13 @ 21:16:49
Postat av: angelica

hanna jag snarkar inte , haha bara andas ju. klart hon är het ;)

2009-04-15 @ 18:20:56
URL: http://angelicaelvira.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja hon såg väl rätt bra ut :)

2009-04-16 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0