Operation

Hejhej!

Nu är jag äntligen hemma. Jag har sammanlagt käkat 12 tabbletter b.la. morfin, smärtstillande m,m. Jag har aldrig haft nå ont i knät eftersom jag fått så mycket smärtstillande men nu går jag på kryckor och kommer att få göra det i tre veckor. Sjukhusgymnasten som jag träffade ville att jag inte skulle gå i skolan förän nästa torsdag och det tyckte jag var lite sent så jag tror jag går på måndag. Jag kommer iaf få åka taxi till skolan i tre veckor när jag går på kryckor men sen får jag börja cykla iaf spinningcykel. Jag kommer även få ta en spruta i magen varje kväll i fyra dagar och sedan även käka 2-3 smärtstillande tabletter varje dag. Jag tror jag käkat mer tabletter de här två dagarna än vad gjort under hela mitt liv.
   Det blev ju korsbandet som dom opererade. Först var korsbandet i stort sett av och enligt honom har jag spelat med ett trasigt korsband i stort sett hela säsongen men anledningen till att jag inte känt något har varit för att min trasiga minisk typ stödjat sig på leden så att det ändå funnits lite stabilitet. Nu ska jag inte skriva nå mer utan istället ta och läsa eller kolla på någon film eller  något annat skoj! Ha det bra ♥




Kommentarer
Postat av: jessica ytterbom

Men gumman<3

jag har tänkt på dig hela tiden idag...

jag hoppas att allt är bra, lova mig att du tar de lungt som läkaren nu har sagt åt dig att göra:)

kram <3 ta hand om dig

2009-04-23 @ 17:15:13
URL: http://jessicaytterbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0