Hockey

Den här dagen har varit en slappdag. Jag har haft på mig mjukisbyxor och varit helt osminkad, ganska skönt men jag trivs ändå inte i att ha ruffsigt hår och ett knasigt ansikte xD Alltså en helt au naturel dag. Angelica kom förbi också och hon hade med sig fika från Hansen's till Sofia och mig - gullig hon är då! 
   Hela dagen, eller rättare sagt igår och idag har jag sett fram emot en sak. Hockey. Jajemen, ikväll spelar nämligen Färjestad - Hv71 den fjärde finalen och mitt älskade grönklädda färjestad leder med 2-1 i matcher. Nu ska jag digga lite musik, kanske några Robert Pattinson låtar och sedan sitta bänkad framför tv:n. Puss. 

även att kanadensaren Lee Goren (en av färjestads bästa spelare) inte ska vara med ikväll
för att en Hv-spelare gjort en ful tackling och Lee Goren fått en fraktur i nacken typ.. :/

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej go unge:)

jag saknar dig<3

jag färgade mitt hår svart:)

och om jag ska komentera ditt inlägg så kan jag förstå varför du hejar på dem jag tror jag håller på dem nästa år;)

ha ett skönt lov och sköt om dig:)

hade ni de bra i London?

kram<3

2009-04-07 @ 21:37:28
URL: http://jessicaytterbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0