Helg !!!

Hejhej!

Nu är det fina vädret tillbaka. Solen skiner och det är varmt. Har varit i skolan idag då såklart och det var ganska skoj. Fysiken var ju såklart väldigt tråkig men på sista lektionen hade vi Drama. Vi hade improvisation och det var jäkligt roligt speciellt när man gör det med folk som vågar släppa lös lite och bara flamsa typ.
   Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog bara ta det lugnt och slappa lite framför tv:n eller så kanske jag tar och kollar på Twilight xD  Haha, nej nu ska jag ta och njuta av det fina vädret. Ha en bra helg!

De tre musketörerna!
Från vänster: Maria Uggla, Hanna Renström och Sofia Uggla - Vilka HETINGAR!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHA! måste ju lätt vara den snyggaste bilden på oss!

2009-04-17 @ 23:56:36
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0