Glad Påsk

Hejhej!

Vilket fint väder det är idag. Solen skiner och det är varmt. Igår tittade jag och Sofia på film, men det blev inte twilight den här gången utan någon film som danne hade på datorn + halva Mean Girls + halva What a Girl Wants. Idag kommer det nog att bli en slappdag, kanske sätta mig ute i solen och läsa en bok men ikväll ska vi till mormor och morfar och äta o.s.v.
   Igår såg jag tussilagosar här i Sandviken. Första gången jag såg dom var förra veckan i Västerås men nu har dom även kommit till Sandviken vilket är mycket bra. Ha en trevlig solig dag!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

Hoppas att söndagen blir lika skön och solig!



Söndagskramar på dig!

2009-04-12 @ 09:51:35
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0