En vecka kvar

Hallåå!

Kom nyss hem från skolan. Väldigt segt som vanligt men blev glad över att jag klarade Fysik provet iaf. Det var skitsvårt men jag fick G så då vart jag nöjd.
   Idag måste jag bara plugga. Låg lite på latsidan under påsklovet så nu har jag skitmycket jag måste göra men har verkligen ingen ork för att göra nånting Tråkigt! Vi ska b.la. skriva en novell på svenskan och jag kommer verkligen inte på vad jag ska skriva om! Jag blir helt galen. Så svårt att bara komma på nånting men när man väll kommit på vad man ska skriva om så går det skitbra! 
   Nu är det precis en vecka kvar tills jag ligger på Elisabethsjukhuset i Uppsala med ett nyopererat knä. Vet inte om jag vaknat upp vid den här tiden men jag är så jäkla nervös nu. Man har ju hört lite av Angelica som nyss gjorde samma operation och hon sa att hon hade skitont efteråt. Det gör ju en lite skrajjsen... Nu ska jag ta och hitta på något vettigt.


M♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: jag med :) robert i twiligt är inte att leka med alltså ;)



kram

L

2009-04-15 @ 21:22:14
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0