En dag i Sandviken&Gävle

Hallåå!

Igår åkte jag och Sofia ner på stan och träffade ny opererade Angelica. Vi åt, pratade och gick runt i den varma solen. Vi träffade Hanna som följde med oss upp till Angelicas lägenhet där Hanna bakade en supergod tårta! Thanks B. Sen åkte jag Sofia och Angelica in till Gävle och gick på En Shopaholic's Bekännelser. Den var faktiskt ganska bra, en typiskt tjejfilm typ. Och det var lite läskigt för när Sofia, Angelica och jag sitter och pratar om en viss person så dyker han upp några meter bakom oss. Det var lite läskigt.
    Dagen slutade med att Sofia och jag kollade på min favoritfilm Twilight.


 

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: jorå det är bra :) vi pulsar oss fram.. haha ;) jag kommer hem på måndag:)<3

2009-04-07 @ 13:42:26
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0