Back To Hell

Hallåå !

Första dagen i skolan nu då efter nästan två veckors ledighet. Känns väldigt tråkigt, imorse när klockan ringde runt 07.00 så trodde jag inte att det var sant att det var skola idag. Ville bara ligga kvar och snooza i flera timmar. Kom iaf upp ur sängen efter ett tag och stack iväg till innebandy gym.
   Tjugo i ett börjar jag sen igen och då är det Kemi och Fysik som står på schemat och sen åker jag iväg och gymmar. Ikväll ska syster och jag dömma F.93 mot P.96 i en internmatch. Ska bli kul men även lite läskigt eftersom dessa tjejor är grymt bra, lika stora eller större än Sofia och mig + att dom är väldigt snälla så jag hoppas att dom uppför sig ikväll annars blir det en tvåa dirrekt. :P haha nejdå, men nu ska jag ta och laga lite mat och sedan fixa till håret m,m. Ha en bra dag! Puss ♥

* Förresten kan man ha gladiatorskor i skolan i mitten av April?

Kommentarer
Postat av: världens bästa syster!

JAAAAA, det är klart du kan SKITSNYGGT!!!

2009-04-15 @ 14:24:59
Postat av: Bloggtipsaren - Tipsar om Bloggar

Vill du ha nya favoritbloggar? Jag tipsar om läsvärda bloggar!

2009-04-15 @ 14:30:36
URL: http://bloggtipsaren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejhej! Vilken fin blogg du har! Robert P o Johnny D är grymt heta ;) PS. Klar du kan ha gladiatorskor nu!



Klicka på denna länk om du vill få gratis presentkort: http://www.gratismode.se/?c=1245

Det funkar verkligen! :)



Ha en superdag!

Kram /L

2009-04-15 @ 14:41:01
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0