<3

Hejhej!

Igår kom Victoria hit. Vi tittade på Twilight ( det är tredje gången sen i tisdags som jag och sofia ser den). Jag är helt förälskad i allt som har med den filmen att göra och nu längtar jag bara tills den andra filmen kommer på bio. 
   Igår gjorde jag även om Jessica Ytterboms blogg. Hon vart nöjd och det är det viktigaste, hennes blogg finns på länkar. Idag har jag varit och gymmat på badhuset. Efter ca. en timmes hårdkörning började jag känna mig lite yr och allting blev suddigt. Jag satt mig ner ett tag och det blev bättre men känner mig fortfarande lite svag och trött i kroppen.
   Ikväll kommer mina morbröder Magnus, Markus och Mattias hit och även de som vi åkte till Norge med: Jonte, Lena, Lia och Leo. Glad Påsk till alla !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0