1 dag kvar... :S

Hejhej!

Nu är det bara en dag kvar tills operationen och jag är super nervös. Vet inte riktigt vad jag är nervös för men det är väll i stort sett allt som kommer hända imorgon. Operationen kommer ta från 70-90 minuter och jag kommer att vara nersövd hela tiden. Fick reda på idag att Angelica följer med mamma och sofia imorgon eftermiddag ner till sjukhuset i Uppsala och tittar till mig. :) Lite skönt att ha Angelica där eftersom hon redan gjort samma operation. Nej snart ska jag iväg till skolan så jag måste sätta lite fart men om jag inte skriver något inlägg imorgonbitti så vet ni vart jag är - Hemma är jag iaf på Torsdag förmiddag. Ha det bra!


♥M

Kommentarer
Postat av: sofiauggla

LYCKA TILL ÄLSKLINGSSYSTER!!!! <3

2009-04-21 @ 12:13:57
Postat av: Anonym

Men Gummman jag önskade att du skulle opereras i Gävle för då har jag kunnat tagit hand om dig för jag har nämligen praktik där.

Men jag önskar dig all lycka till

kram karm<3

2009-04-21 @ 20:10:53
Postat av: hanna

LYCKA TILL ÄLSKLINGSVÄN!!!! <3 (härmar inte alls sofia... haha)

2009-04-21 @ 22:15:05
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: maja

lycka till gumman :)

2009-04-21 @ 23:20:43
URL: http://mjaua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0