Hide and seek and a lot of laughter.

Hejj.

Igårkväll blev en riktigt trevlig, rolig, läskig och mysig kväll. Sofia, Ellen, Hanna och jag skulle ju se på film tsm. Sofia och jag började att laga hamburgare medan Hanna duschade efter träningen. Vi fick inte riktigt godkänt av Hannas syster Ida xD men jag tror dom smakade Ok sen. Haha, sen blev det film.. Vi såg på Hide and Seek. Jag kom på att jag redan sett den - jag, sett en skräckfilm. Inte likt mig så det var lite knäppt men det var kanske 2-3 årsedan jag såg den filmen så jag kom ju inte ihåg vem det var som var "den onda". Haha, jag satt väll seriöst ungefär 30-40% av filmen under Hannas filt och spelade spel på Sofias mobil. På slutet vart det väldigt spännande så jag fattade inte riktigt förklaringarna. Menmen, efter det blev det Singstar, vilket jag tycker är mycket roligare än att sitta vettskrämd under en filt i 90 minuter. Haha, vi fick nog lite hesa röster eftersom vi sjöng så höga/låga låtar. När klockan var runt 01.00-02.00 vet inte riktigt men ungefär då gick vi och la oss. Vi bestämde oss för att sova kvar hos Hanna så vi slapp gå dom 15 meterna till vårat hus efter skräckfilmen. Sofia somnade väll först och Hanna sist.
                        Idag är det match, ska ladda till den nu så ha det bra. IBK Aston - Hofors IBK    Jernvallen 18.15

- Maria ♥

Ps. bilder från gårdagen kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0