It's black and it's white

Hejhej.

Sitter här och fryser som satan så har nyss gjort en kopp te. Jag är hemma just nu men var i skolan för en halvtimme sen ungefär då vi hade matte men nu har jag håltimme till halv 1 så lika bra att åka hem. När jag cyklade hem från skolan nyss höll jag på att frysa sönder, så himla kallt. Ingen mössa eller vantar hade man ju heller så örorna såg ju ut som tomater när man kom in.
   Såg på Andra Avenyn igår kväll. ´För er som inte sett veckans avsnitt behöver ju inte läsa nu men fy vad irreterat jag blev när David stack. Skitsurt, han och Roxana passar ju skitbra tsm nu får inte han sticka. Jaja, kan knappt vänta en vecka till - blir gaaaaalen. Haha, snart ska jag sätta på en film och bara mysa under en filt och sen kommer Sofia hem så då får man ta och laga någon mat till oss två då. Ikväll är det träning som vanligt då, har bestämt mig att ge allt jag har den här veckan även om jag känner mig seg och trött för det lönar sig om man gör bra på träningarna. 
   Har även ett musiktips till höst vintern såhär och det är den här mysiga låten Somewere Over the Rainbow med Israel Kamakawiwo'ole. Snyggt efternamn killen hade då! Hahaha.

- Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0