Smooth Criminal

Hejhej.

Har varit ovanligt trött och seg idag, vet inte varför men höll nyss på att somna i soffan. Måste vakna upp lite nu eftersom det är träning om en och en halv timme. Annars idag förutom att jag varit väldigt trött så har det väll varit en hyfsat bra dag, jag var b.la. på hälsokoll på skolan idag. Den där tjejen, Pethra tror jag hon heter pratade väldigt mycket så det tog ju kanske 15-20 minuter. Haha, jag var iallafall 1.63 lång... Har växt en halvcentimeter sen i juni xD Haha, men inget jag kan göra åt även fast jag drömmer om en längd på ungefär 1.70 men det verkar ju inte så troligt :P 
    Jag sitter och lyssnar på världens bästa Robin Bengtsson och när han sjöng Fields Of Gold, ingen kan säga att det var dåligt!! Så grymt duktig, + så fick jag ett tips att se ett klipp på tv4.se/idol med just Robin Bengtsson. Klippet heter "Robin om sitt kärleksliv", rekomenderar det verkligen, hur kul som helst!! =D Haha men nu ska jag pysa, imorgon: ibg, skolan, träning.

PS. kolla på sportsidorna i tidningen imorgon x)

- Maria ♥


Har blivit idol besatt på grund utav denna kille! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0