Somewhere over the rainbow

Hejhej.

Det känns som det bara blir kallare och kallare. Idag när jag cyklade till skolan öste regnet ner och när jag cyklade hem så snöade det väldigt mycket. Hatar November månad.
   Kom nyss hem från träning, det var på jernvallen idag och imorse gymmade vi på jernvallen. Det gick väll hyfsat bra idag då, bättre än vad det känts som tidigare träningar. Färjestad vann ikväll mot Timrå, vilket innebär att dom vunnit 3 matcher i rad efter uppehållet. Så himla skönt + att man har två timråare i klassen xD
   Imorgon är det skolan som vanligt och sen ska vi (laget) till högbo och slå in julklappar och för det får vi 4.500 kronor till lagkassan som vi sen kan använda till något roligt. Sen om jag hinner imorgon så ska jag kolla på Hanna Renström och hennes lag som spelar match på bessemer. Men nu ska jag gå, tänk att det redan är onsdag imorgon!!!!!!!!!! =D

- Maria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0