Thriller

Hejhej.

Eftersom det inte blev något blogg inlägg igår p.g.a plugg och träning så hoppas jag att ni såg artikeln i tidningen i går. Det var i sportbladet (arbetarbladet + Gefle Dagblad) och där skrev dom om vår match i söndags. Där vart man också utnämd till en av de tre matchens stjärnor... :) Ganska roligt, men det kändes ju som att jag spelade rätt bra i Söndags med b.la. två mål.
   I skolan känns det som det går segare och segare, uppradat med prov nu framöver och känns inte riktigt som man hinner med alla träningar och skolan samtidigt. Men man får väll göra så gott man kan. I helgen verkar det som att det blir spelledigt eftersom båda matcherna är inställda. Lite tråkigt, man vill ju åtminstone spela en match. Menmen, jag har planerat att se på Astons herr match på lördag och sen på kvällen ska jag och Victoria nog gå på Twilight i Gävle. På söndag ska jag kanske gå på SAIK dam bandy eftersom en i min klass spelar där. Nu ikväll ska jag bara slappa.

- Maria ♥


bilden tagen från Arbetarbladet.se               på bilden: matchen i söndags, viktoria engwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0