My Love Is Your Love

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! xD

Såg nyss på idol och fy fan vad lycklig jag är. Älskade Robin Bengtsson är kvar (+ han hängde inte löst idag) och falsksångande Johan Palm åkte ut. Sånn himla bra kväll, som jag förövrigt spenderade tsm med Angelica, Malin och Sofia. Jag ringde 4 gånger på Robin och det verkar ha hjälpt till lite då förhoppningsvis. Men den där tjejen som var så hysterisk över Johan, herregud?! Hur fjantig får man va, blir helt galen och får värsta hysterin på grund av Johan lixom. Men ja ska väll kanske inte säga nånting, hur skulle jag vara om Robin kom fram till mej i sin snygga vita shorta, accesoarer och den långa bruna luggen på plats? Nånting ungefär som den tjejen skulle jag tro.
Ikväll såg vi även lite på Mamma Mia medan det var paus på idol. Nu blir det sängen, bilder från ikväll kommer förmodligen imorgon. Annars imorgon ska jag till valbo med Angelica Lövdahl Malin Öberg och Sofia Uggla och sen blir det självklart att jag ser Astons herrar klockan 14.00 på jernvallen. Pricken över i:et på en sådan bra dag blir bio i Gävle med Victoria, Twilight!!!! <33


- Maria ♥

PS Robin. Grattis till nya bilen, du får hämta upp tvillingarna, Öberg och mini Charlie när du vill xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0