It's not fair

Hejj,

Matchen igår vet jag inte om jag orkar prata om typ. Känns som vi spelade hyfsat bra, vi hade väll 80% av spelet men matchen slutade ändå 2-1 till Hofors. Hur fan gick det till? Vi hade 33 skott på mål och hofors hade 13, så vi får väll bara ta och skjuta lite bättre och speciellt i bättre lägen. Jag tycker det var en bra match ändå men vi hade inte riktigt turen med oss helt enkelt. Färjestad förlorade igår också så det var inte lixom årets bästa dag för min del.
                          På kvällen åkte Sofia, Angelica och jag till Gävle och såg på High School Musical 3. Den var ganska bra, inte såhär superbra så man måste se den igen utan typ helt OK. Det var dock bara 8 st inne i biosalongen. Idag är det match igen. Damerna tar oss an Långshyttan ikväll/i eftermiddag. Nu ska jag gå och fixa lite grann, ha det bäst. 

Match idag        IBK Aston - Långshyttan        17.00  Jernvallen

- Maria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0