It's gotta be a first time

Hejhej,

Och så var denna helg slut, är det bara jag som tycker att helgerna är alldeles för korta. Man hinner knappt åka hem från fredagen innan man ska till skolan igen. Så tråkigt, vill ha längre helger. 
  Matchen idag då, innan jag berättar hur vi spelat m,m så säger jag  dirrekt att resultatet blev 5-10.  Förlust då som vanligt för oss känns det som, vi är ju inte riktigt sämre heller (förutom möjligtvis idag) för vi spelar ju bra och vi skjuter mycket bara inte i mål. Idag var första matchen på länge som vi förlorade skottstatistiken, och det var rejält också. Jaja, ska inte fokusera så mycket på siffror menmen. Idag var vi inte riktigt på hugget som vi brukar vara, vi var tvåa i alla närkamper och vi sprang inte den där extra decimetern som kan betyda mycket. Jag gjorde även två mål idag, vilket var riktigt skönt. Tror faktiskt aldrig jag gjort två mål i någon match under min nioåriga karriär men det är mest för att jag förut har varit en väldigt defensiv back som hellre passar istället för att skjuta. 2-2 målet och 3-3 målet alltså, så jag reduserade båda gångerna. Vi märkte iallafall att Insjön skjöt inte bara mycket utan även hårt för det har satt sina spår på mig och Angelica Lövdahl - två feta bollmärken på låret har vi fått då xD
   Ikväll är det mys framför tv:n som gäller och snart ska jag nog ta ett bad.

IBK Aston - Insjöns IF BK         5-10

Målskyttar: Jenny Öberg, Maria Uggla 2, Jessica Niemele, Viktoria Engwall 
                  
Som ni kanske ser (om ni håller koll på våra possitioner) så var 4 av 5  mål gjorda utav backar!

- Maria ♥

Kommentarer
Postat av: jessicaYtterbom

ÄRLIGT MAJSEN!!!!!!!!!!!!!

Hörde att du gjorde två mål:)

så ska de se ut. Bra jobbat gumman synd att ni inte vann men nästa gång tar ni dem.

ha en bra dag

Kram

2008-11-24 @ 09:50:07
URL: http://jessicaytterbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0