I will be there for you

Hejhej.

Matchen idag då, kändes jävligt bra i kroppen faktiskt och jag tyckte att det var en utav dom bästa matcherna jag gjort denna månad xD haha jag tyckte även laget spelade bra men som vanligt får vi ingen utdelning för det. Med domarn på fel sida och några lätta mål insläppta slutade matchen 1-3. Vet inte vad vi kan ändra på nu, vi är det bättre laget men varför får vi inte utdelning?
  Ja jag blir ju lite irreterad på det dära, menmen bara å ladda om inför imorgon. Jag kollade även på några matcher efter våran b.la. Alba herr och SAIK Dam då min classmate spelade. Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, skulle gått på bio med Victoria, vi skulle ha sett Twilight men då var det fullbokat :/// Tråkigttråkigt, så då får jag väll ta och se på Tack Gode Gud och sen kanske se någon film + att jag måste läsa lite. Nånting hittar man väll på. Imorgon är det match igen då och innan den kanske jag åker ner och kollar på lite matcher på jernvallen men vi får se hur det blir.

Match imorgon                IBK Aston - Insjöns IF BK               14.30   Jernvallen

- Maria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0