I don't know what I would do without it.

Hejj.

Som jag skrivit för ett tag sen så har jag blivit lite trött på andra avenyn eftersom Kim inte är med. Men igår var det superkul, och gissa varför? Såklart var ju Kim tillbaka och jag har märkt att utan Kim Dahlberg i Andra Avenyn blir det ganska tråkigt.
    Idag hade jag Kemi prov. Var svårare än jag trott men tror nog att jag klarade det, eller hoppas på det iallafall. I helgen har jag träffat farmor och farfar, träffat mormor och morfar och annars bara innebandy. Innebandy för fullt just nu och det märks, inte bara i min kropp utan även på mitt schema. Jag har räknat ihop till att jag har 6 träningar från måndag till torsdag och sen vanligtvis två matcher på helgen. Det blir sammanlagt 8 träningar/matcher i veckan och det är ungefär 12 timmar i veckan. Jag har börjat känt av i kroppen att det är lite för mycket, jag är trött jämt och har inte den ork jag brukar ha. Är nog inne i en liten svacka nu bara men känns just nu som om jag håller på att gå in i väggen. Vet inte vad jag ska göra åt det heller eftersom jag älskar att spela innebandy och tar varje chans jag får men kroppen hinner inte riktigt återhämta sig. 
    Ikväll har jag träning (som vanligt), får se hur det känns idag men eftersom jag hade match i lördags och match igår, träning idag, träning x2 imorgon... så vet jag inte riktigt hur mycket min kropp orkar med längre, vill inte ta en paus en vecka eller nått heller för vet inte vad jag skulle göra utan denna underbara sport. Det var allt från mej.

- Maria ♥


Äntligen är söta Jonas Bane tillbaka i Andra Avenyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0