Bad moon rising

Heej.

Jag såg nyss på idol och fy fan va bra killen är. Jag snackar ju om den otroligt snygga, duktiga sångaren Robin Bengtsson. Asså jag är helt såld på den killen, han är så grymt duktig och han är ju inte tråkig att titta på heller. Jag ringde och röstade 3 gånger tror jag och Sofia gjorde detsamma xD
  Ska inte snacka bort mig mer om denna underbara grabb utan ska istället berätta hur födelsedan för min käre far har varit. Vi har ju käkat lite, snackat ganska mycket och lekt med min tvååriga kusin Pom som är så sjuuukt söt. Haha, jag skriver mycket i det här inlägget om folk jag tycker ser bra ut men så får det va' en fredagkväll. Imorgon är det match, vi har ju inte så mycket spelare med eftersom många är sjuka och vissa är skadade. Är ganska tråkigt att vi inte kan ställa upp med vårat bästa lag men vi får göra det bästa åt saken, vi har ju bra spelare ändå, en aning nåra  kanske.


Match imorgon              IBK Aston - Furuvik FF               12.00  Jernvallen


Match Söndag              IBK Aston - Insjöns IF BK          14.30  Jernvallen

 
Fy fan vilken kille! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0