Sun by the river

Hejsan!!

Har inte blivit något bloggande sedan i tisdags nu eftersom jag tillbringat dagarna i stugan. Angelica följde också med för att fira får födelsedag i Onsdags. På tisdagskvällen åkte vi till Ön där vi träffade Viktoria och Emma,  jag och Viktoria råkade även se en helt naken gubbe.. :S. Jaja, på födelsedags morgonen fick vi presenter vid frukost av mamma och pappa och sofia. Jag fick en TV-bänk, en DVD (eftersom min typ är trasig) + en klänning av Sofia. Av farmor och farfar hade vi redan fått en digital kamera som vi fick tidigare så vi kunde ha den i Italien men farmor hade även köpt nån liten grej till oss. Vi fick även 300 kr av våran farbror Pär.

Runt 15.00 tiden kom Magnus, Maria, Pom och Markus och av dom fick vi presentkort. Mormor och morfar kom också runt den tiden och av dom fick 2 böcker, b.la. Harry potter (jag ska köpa alla har ja bestämt nu efter att jag läst dom) xD. Av morbror Mattias fick jag också en Harry Potter bok så nu har jag 1:an, 2:an, 5:an och 7:an (i både svenskt och engelskt). Det var en trevlig dag då vi fikade, åkte ring, badade m,m.

På kvällen åkte vi in till Gävle för att kolla på BWO. Dom spelade alla deras "hits" och jag kunde nog alla låtar utantill, haha. I torsdags tog vi en lång båttur med familjen och stannade då på olika små ö:ar för att bada, fika m,m.

Idag har jag gjort syntest för körkortstillstånd, vilket blev godkänt. Sen har jag försökt på egen hand att sätta ihop TV-bänken men det slutade med att jag fått en uppsväld lilltå, en svullen tumme och en hudbit bortriven på långfingret. Jaja, får be pappa sätta ihop den när dom kommer hem från stugan. Victoria kom ikväll och tittade på Alvin & Gänget som var riktigt bra xD. Sen kom även Hanna hem från hennes stuga, riktigt roligt att träffa henne. Har verkligen saknat min lilla Hanna xD. Haha, Puss & Godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0