Rhubarb pie and bubbly

Igår kväll blev det att vara hos Hanna med Hanna, Ellen, Sofia och jag. Det började med att Hanna serverade maten som var Tacos och självklart favoriten Ramlösa Jordgubb och Lime till - mumsigt. Efter det blev det Rabarberpaj med glass + att Sofia och jag fick presenter för att vi fyllt år. Vi fick en varsin klänning + ett superduper fint kort som hanna&ellen hade designat - tackar tjejor dom var jättefina. Till efter-efterrätt som Hanna sa så blev det Pommac. Hanna fick ploppa upp ploppen och den flög väldigt långt. Sen blev det att vi spelade Thelaphaty. Jag och Hanna mötte Sofia och Ellen och självklart vann ju jag och Hanna. xD Vi satt ute hela kvällen och hade det mysigt. Verkligen en minnesvärd sommarkväll sommaren 08 !!



Jag och Ellen


Hanna & Sofia dansar xD


Hanna ploppar upp ploppen x))


Tjejorna spelar Thelaphaty


Tack för en superskoj kväll, älskar er flickor <33


Kommentarer
Postat av: sofiauggla

nice pics :) aa det var en underbar kväll med dom bästa:D

2008-07-28 @ 00:24:27
URL: http://ugglaa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0