Happy shouts in the Centre

Hallååå!

Idag åkte Sofia, mamma och jag till Gävle och shoppade. Jag hittade ett par skor och en mascara, inte så mycket kanske men alltid något. När vi skulle gå och käka kom kanske 50 personer med GIF tröjor + flaggor, trummor m,m och skrek och ropade. Då kom det även tre med IFK Göteborg och ropade "Här är änglarna!" haha, dom var ju inte precis nyktra heller. 

Ikväll blir det att vara hemma hos Hanna. Vi blir Hanna, Ellen, Sofia och jag. Vi har nyss varit och köpt mat - vi tog bland det enklaste och ska göra tacos, jag och sofia köpte också en stor Pommac i champagne format så då blir det lite sprut och bubbel xD Det blir nog superskoj att vara med älsklingstjejerna igen efter alla resor m,m <333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0