5 days left

Tjollahopp!

Igår blev det att vara med Victoria och Viktoria. Vi körde klockan, det gick ju inte så bra för min del då men men kul hade vi iallafall. Sen på kvällen sov Viktoria här. Vi åkte till hemmakväll och hyrde 2 filmer (Switching goals och Guldkompassen) och köpte lite godis. Vi började att titta på Switching goals som är en ganska rolig film med tvillingarna Olsen. Sedan efter den såg vi guldkompassen. Den var ganska bra men lite rörig men men Daniel Craig och Nicole Kidman var ju iallafall med i den. När vi skulle sova läste jag och Viktoria sagor för varrandra men när jag skulle läsa Bernard och Bianca för Viktoria så somnade hon xD.

Idag blev det att åka till stugan en stund. Viktoria följde med dit också. Där badade vi och spelade plump. Först i i vattnet var ju självklart jag medan Sofia och Viktoria stod och tvekade lite på bryggan men dom hoppade i till slut. 22 grader var det i vattnet. När vi kom hem från stugan har jag och Viktoria spelat lite Guitar Hero och nu har hon åkt hem. Det blir kanske att jag kikar på någon film ikväll eller sitter här vid datorn en stund.
Kul var det att träffa Viktoria och Victoria igen. <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0