3 days left

Hejhej !

Idag var det planerat att baka tills på onsdag men tiden bara gick och gick och sen kom Viktoria så det blev inget av med det. Jag och Viktoria spelade lite Monopol, väääldigt längesedan jag spelade det men jag vann iaf efter att vi spelat i kanske en timme. Efter det blev det självklart Guitar Hero och jag är väldigt imponerad av Viktoria som nu klarar typ allt på Medium och första gången hon spelade var i torsdags. Väldigt duktigt tycker jag. Har hört att syrran tappat bort hennes mobil också när hon åkte till Storvik, väldigt tråkigt. Nu är det bara tre dagar kvar tills "Sweet 16" som firas som vanligt i stugan i hedesunda xD Lääängtar <333

Imorgon blir det att kanske åka in till Valbo/Gävle och köpa något åt sister min och sen träna på kvällen. Pussar <33


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: ja jag kommer hem på torsdag kväll :)) <333

2008-07-21 @ 20:10:39
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0