Onsdag

Dålig aktivitet här, som vanligt lite till och från nu. Hinner inte berätta så mycket heller eftersom jag ska iväg på en filmkväll med mina kickor, men vad har hänt då? det viktigaste att berätta? Jo, jag har gått och blivit med bil! Eller med rätta ord, jag och Sofia. Vi har köpt en liten söt blå peageot 206:a. 9 år gammal men helt perfekt för mig och Fia som varje dag pendlar in till Gävle. Riktigt skönt att slippa bussar. Som sagt, det blev ett kort ett det här men ska försöka bättra mig, det är ju bara det att innebandyn, som är i full gång nu, tar upp mycket tid - och är det inte det, så är det mina vänner och jobbet. Trivs! Jo justia, imorgon startar ju ES igen och jag är så taggad. Äntligen får man se sitt kära Färjestad flera gånger i veckan, höra om dem, läsa om dem och såklart det viktigaste - att få se de live! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0