Fantastiskt dygn framför mig

Gjorde en "return to the gym" idag. Var ett tag sedan man var där men som jag sa, mina knän ska ALDRIG få stoppa mig igen. Vad jag än vill göra i livet så vill jag känna att jag är fysiskt redo för det, alltid, nu - och om 30 år. 
 
Ska i alla fall nu göra något som jag verkligen älskar, - se Färjestad live! Brynäs vs. Färjestad i Läkerol Arena 19.00. Underbart, hoppas Salák storspelar och att laget är lika effektiva i målproduktionen som vanligt så ska vi sa att det här blir en kanonkväll. 
 
Därefter blir det hem och packa för imorgon bär det av till Stockholm och Friends Arena för att se Swedish House Mafia, ååååååhh kan inte fatta det!!! Laddar upp med en bra remix på en sjukt bra låt, Style Of Eye som även kommer spela imorgon, pepp. 
 
Swedish House Mafia – Save The World - Style Of Eye & Carli Remix
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0