We will always remember. We will always be proud. We will always be prepared, so we will always be free.

Ni kommer ihåg den där känslan jag hade efter att jag hade sprungit 11 km för första gången? Då det kändes som att jag verkligen var bäst, att jag kunde klara av allt. Nästan den känslan fick jag ikväll också!

Vårruset 2012 var så sjukt roligt, både umgängesmässigt och prestationsmässigt. Klarade av att springa 5 km på 24.30 minuter! Riktigt fort gick det idag, och jag som aldrig tidigare sprungit Vårruset på under 28-29 (?) minuter, blev sjukt glad. Skönt att all träning gett något. + att jag egentligen var sjuk idag (fast på bättringsvägen då såklart).

Hela kvällen och eftermiddagen var sådär perfekt och bra som det alltid är på vårruset. Gemenskap, girlpower, vänner och motion på samma gång. Kan det bli bättre? Tack mina guldklimpar för en riktigt bra kväll. Ni är bäst, love to you all! ♥

Världens bästa, älskar er alla, tack för ikväll - och alla andra ögonblick, minnen och stunder jag delat med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0