“We must embrace pain and burn it as fuel for our journey.”

Har precis kommit hem efter att ha varit på en djuprengöring (d.v.s. portömning) på Annas Topp Till Tå i en timme. Första gången jag var på en sån behandling, har varit på ansiktsbehandlingar förut men då har det bara varit så skönt hela tiden att jag bara njutit. Den här gången var det annorlunda. Hade hört av Ellen som var på en liknande för några år sedan, att det gjorde sjukt ont, men jag gick in med tanken "ja, men jag klarar nog av det, smärta har jag känt förut och det har kan ju inte vara så farligt." Men ack så fel jag hade. Det var bland det värsta jag varit med om. Kändes som att hela jag skulle spricka. Smärtan gick ifrån punkten i ansiktet - hela vägen ner till tårna.

Blev upplyst om att det här är något man ska göra med jämna mellanrum. Känner att det kommer dröja ett bra tag till innan jag gör detta igen! Nu efteråt känns det hur bra som helst,.. men när man var där - så var det en utav de värsta smärtor jag upplevt (och då har jag ändå haft av korsband och allt annat i knäet). Peww,... "vill man bli fin får man lida pin" borde de ha som slogan på den här behandlingen. Nu ska jag ta och sminka över mitt knallröda ansikte och sedan bege mig ut på en PW med Angelica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0