Wake up with determination. Go to bed with satisfaction.

Gårdagskvällen då,.. vart ska vi börja? Det började bra, med middag och trevligheter hemma hos Jennie,. men utgången på Slick var det tråkigaste jag någonsin varit med om. Sjukt kul att träffa på Sandra, men annars så kände jag knappt igen en kotte. Aldrigmeraslick! Lobby var saknat. Men ska inte gå ut nå mer nu på ett tag har jag tänkt. Även fast jag igår var nykter och körde in till Gävle så känns det idag bara fel. Ska fokusera på de viktiga sakerna i mitt liv och därför får Maj bli en vit månad för mig. För träningen och min egens skull.

När vi ändå är på ämnet träning. Har idag redan hunnit med en timmes gym och en timmes powerwalk med Angelica. Älska solen! Skönt att ha allt det gjort före lunch men nu får jag lite panik,.. vad ska resten av dagen ägnas åt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0