Just living is not enough. One must have sunshine, freedom, and a little flower.

Vilken fin dag det var igår! Och vad mycket man hann med. Ugglorna började dagen som vanligt i Gävle för utdelning av post. Därefter var det snabbt in till Sandviken som gällde för att se på alla fina som gick på balen! Bland annat mina fina vänner Hanna och Frida. Efter det drog vi 92: or + Ellen in till gävle för en riktigt god middag på Church Street. Är otroligt lyckligt lottad över att jag har så fina vänner, vill tacka er för att ni finns i mitt liv - och jag i ert!

Vid 01.00 drog jag in till Gävle och Engeltofta för att hämta upp ett gäng glada, men trötta balgäster. Jag, somnade inte förens vid 04.00 imorse då jag hade sjukt svårt att sova - av någon konstig anledning. Vaknade vid 09.00 av att syster springer in och väcker än. Men har nu piggnat till och kommer därför att leverera lite fler bilder till er från balminglet 2012 i Högbo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0