The way to get started is to quit talking and begin doing.

Aldrig varit stoltare över migsjälv. Har nyss sprungit 11 kilometer. 1,1 mil, 11000 meter. Sjukt jobbigt, men så sjukt skönt. Har aldrig sprungit så långt, sprang klassikern på norrsätra i nian - och vad var det? 1 mil? Och jag har alltid sagt, "nej gud, jag skulle aldrig orka en mil". Men idag, när jag inte var inställd på det, utan bara hade musik, vägen, och mig själv med mig så gick det hur bra som helst. Dock fick jag lite panik eftersom jag hamnade nästan i kungsgården ett tag men vände och sprang tillbaka istället. Visst är det bra fysiskt, men tiotusen gånger bättre psykiskt. Starkt, så stolt över mig själv, ingenting är omöjligt.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Så himla duktig Maria!! Snart ses vi igen!

2012-05-03 @ 18:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0