The greatest wealth is health.

Fortätter min lediga vecka i hälsans tecken. Denna tisdag börjades med en timmes pass på gymmet tillsammans med Sofia. Har sprungit rätt mycket nu på sista tiden och funnit mig själv gilla det eftersom jag märkt sådana framsteg. Därav har gymmandet hamnat i skymundan då framstegen inte kommer lika snabbt där. Men, det ska det bli ändring på, visst kondition och motionsträning är bra - men vill man trimma till kroppen lite, som jag vill, så behövs styrketräning också. Så, skönt att ha ett sånt pass redan avklarat.

Har nu varit iväg och handlat med Sofia och nu provar vi på detta...

Har gillat yoghurt förut, men då har det varit Yoggi Yangster eller Danonino, men Skyr var faktiskt väldigt god! Och lite nyttigare än Yoggi Yangster, thumbs up for that! Tänkte även passa på att tipsa om en låt som jag är so in love with. Here it goes: Take Care - Drake & Rihanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0