So Tim Burton

Vad ska man säga om filmen? För att sammanfatta det kort,... typiskt Tim Burton. Udda, konstig - men väldigt bra.

Tim Burtons filmer är sånna som man antingen hatar eller älskar, antingen gillar man det udda - eller så tycker man bara att det är så sjukt udda att det blir fel. Jag står på den andra sidan, jag älskar Tim Burton, en dröm vore att se in i hans tankar för att se vad som rör sig där inne, vilken fantasi den mannen måste ha. En utav mina största idoler!

Från en idol till en annan. Har precis sett på Mästarnas Mästare och idag var ju Jörgen Jönsson med. De som känner mig väl, eller de som växt upp med mig har nog hört mig prata en hel del om den gossen. Det är den hockeyspelare som är allra störst i mina ögon. Visst Loob var suveränt bra, men lite före "min" tid. Foppa? - Nej, under de här 11-14 år som jag har älskat hockey så är det enda jag kan komma ihåg av han, är att han hela tiden var skadad. Men Jörgen Jönsson, Färjestadare, den enda hockeyspelare som någonsin vunnit OS, VM och internationellt guld samma år. Mannen som är Färjestad. Sjukt kul att se att han var så duktig ikväll i Mästarnas Mästare också, eftersom Loob inte fick en "ärlig" chans i mina ögon, så hoppas vi JJ fixar det bättre. And, I have no doubt!
Nu då? Ska man ta ett OC-avsnitt innan man går och lägger sig? - Jo men vi gör det va.
Inte mycket gemensamt de här gossarna,.. förutom att jag har en liten, men annorlunda, crush i allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0