Saturday

Godmorgon!

Nu är det äntligen helg - vilket betyder att man har tid till vissa saker som man annars har svårt att hitta tiden och framförallt orken till. Ett tydligt exempel - gymma på morgonen, går aldrig i veckorna då jag alltid åker hemifrån strax före 07.00, men idag, då jag vaknade 07.15 var det bara att hoppa upp ur sängen och klara av ett pass. Riktigt skönt!

Det andra - blogga. Som ni märkt har bloggen hamnat ur fokus nu ett tag. Som jag sa, instagram har lite tagit över, något det inte ska få göra. Efter snart fyra år här på blogg.se kan jag ju inte bara lägga av nu, det är bara fördåligt.
Tänkte, i det här inlägget, säga grattis till min underbara kusin Alva Elg som fyller hela 12 år idag. Stort grattis fina du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0