Pengar rullar in som det ska - det går bra nu!

Jadu,.. vad ska man säga. Var idag på besök hos Folksam efter jobbet. Träffade där en trevlig tjej som berättade för mig hur mycket försäkringspengar jag ska få ut efter knäoperationen. Jag, som hade "räknat" med några tusen, blev helt chockad när hon sa att jag skulle få 65100:-. Helt ofattbart, har fortfarande inte fattat det! Cash is King. Livet är bra just nu, riktigt jävla bra.

Och btw,.. ett stort grattis till klippan i mitt liv som har namnsdag idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thank you honey! ❤:)

2012-05-15 @ 21:14:43
Postat av: Sandra

Jääklar du Majsen! Pengar är alltid kul! Spendera dom bara inte på nån ful Färjestadtröja ;) Puss!

2012-05-16 @ 17:43:39
URL: http://goofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0