“No matter how dark the night, somehow the sun rises once again and all shadows are chased away”

Helt okej väder idag. Tittar man ut så ser det sjukt fint ut, men går man ut, så känner man att solen inte värmer lika mycket idag som den gjorde förra veckan! Vädret förändrar ens humör så mycket. Är det regn blir jag seg, trött, och lite småsur. Men när solen tittar fram, så blir jag gladare, piggare och mer sugen på att hitta på saker. Med det tror jag inte att jag är ensam. Något som jag även tydligen gör är väljer kläder efter väder. Och då pratar jag inte om att man tar en mössa på sig på vintern, och shorts på sig på sommaren. Mer färger. Nu, när solen är framme blir jag mer sugen på att ha på mig fina färger, medan jag annars väldigt gärna och ofta går klädd helt i svart. Det är väl bara så det är, fördjupar mig inte nå mer i det, just sayin'. So that's why,.. I'm wearing red today:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0