Just because everything is different doesn't mean anything has changed.

Så, var den andra lediga dagen avklarad och om jag ska vara ärlig... så börjar jag få lite panik. Är en sån person som alltid måste ha saker att göra, det värsta jag vet är att bli uttråkad! Har därför trakaserat Hanna de här två dagarna, hoppas hon inte är alltför trött på mig. Det är allt ifrån långa promenader - till sällskap till coop eller som idag, två filmlåningar. Aja, jag behöver ingen videohall - jag har Renströms residence just next door. Och till er andra... förlåt om jag tröttar ut er också med min svengelska här på bloggen, men det är bara sån jag är och ibland passar engelska ord och uttryck bättre in än svenska.

Nu ska jag ta och sova och imorgon är det inplanerat gym 10.00, följt av ingenting - fram till 18.00 då SAIK innebandy Dam har sin första innebandyträning någonsin - historiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0