I en Stockholmsserenad

Sådär! Nu börjar även Torsdagen gå mot sitt slut och veckans höjdpunkt kommer närmare och närmare. Avicii på Söderstadion med tre härliga tjejer! Det är såklart inte bara veckans höjdpunkt,.. utan har länge setts som vårens höjdpunkt. Har föreställt mig oss där med hur mycket folk som helst, i jeansshorts, höga klackar och en stor sol på himmelen. Nu verkar alla de planerna förstöras, regn leder till långbyxor, klackar leder till converse och solen - är såklart inte där. Tror dock även att vi kommer få en utav de roligaste helgerna på länge, man önskade bara att vädret kunde samarbeta - i alla fall lite.

Efter konserten tänkte vi testa på en nattklubbskväll i Stockholm för att sedan crasha hemma hos Hannas snälla syster Ida. Lördagen kommer spenderas med 3 tjejer + 3 till för en dag i alla butiker som Stockholm har att erbjuda. Har så mycket jag vill köpa. Jag visade er klockorna, utöver det finns 3 par shorts, en klänning och lite annat på önskelistan. Får se vad man kommer hem med, men nu - måste jag packa, för 09.10 imorgon går tåget till Stockholm!

Från idag då jag avverkade en mils PW med Angelica Carlström.


Bara för att, den här låten är riktigt "svängig" och för att vi faktiskt ska till Stockholm imorgon, presenterar jag Adolphson & Falk - Stockholmsserenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0