Bara måndag

Nyss varit ute och gått 8.5 km med Hanna. Skönt att snacka av sig en massa efter att ha varit ifrån varandra en hel helg. - Kaos!

Mycket man har att se fram emot nu, tänker först och främst på Avicii i Stockholm på fredag... och när jag är på ämnet, jag har panik! Vad ska man ha på sig? Ska det verkligen regna? Vilka skor ska man ta? Ska man ha någon väska? Vart drar vi sen? ..och en massa mer. Det ska ju självklart bli hur kul som helst, allt ifrån fina restaurangmiddagar, konsertern, utgången, shoppingen dagen efter o.s.v. och det bästa är ju att man åker med bra vänner. Så allt löser sig nog. Men "det löser sig" är det värsta orden jag vet. Jag tycker om att fixa problem direkt, inte låta tiden få de att lösa sig av sig själva. Nu måste jag väl bara acceptera att typ vädret inte är något jag kan göra något åt - men då till den största frågan av de alla - vad ska man ha på sig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag känner likadant maria, så du behöver inte känna dig ensam ;)

2012-05-28 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0