17 Maj

Kristihimmelfärd och syttende maj! Vilken dag. Det som jag tycker är skönt - måste vara att man är ledig. Har därför hunnit med en sväng in till Gävle, och senare ikväll blir det nog en grillkväll med Hanna och Sofia.

Så,.. nu när jag gått igenom vad som händer idag, så kan jag berätta om gårdagen. Vår första postfest. Det var väldigt kul först, riktigt god mat, Hanna och Anki hade ordnat upp med sjukt konstiga - men samtidigt väldigt roliga lekar! Mot natten blev nyktra jag även väldigt trött,.. men till min besvikelse hamnad jag inte i säng förens vi 03.00 ungefär. Sov ut ända till 12.00 idag och det var så välbehövligt. Har nu i en halv vecka gått och blivit sjuk så jag behöver då all vila som jag kan få - även fast jag är väldigt dålig på just att "vila".

Bilder som utlovat...
och dagens inköp. Nytt Schampo, balsam och skyddsspray ifrån Matrix. + ett nytt läppstift, ögonbrynspänna, mascara och solpuder - allt ifrån underbara Make Up Store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0