Strive for Progress, Not Perfection

Nu har midsommarveckan kickat igång med en rejäl dunderstart! Sjukligt tjock reklam, en hel del post och något som hör sommaren till - kanonfint väder. Nytt distrikt, nya arbetstider och förhoppningsvis mindre post - det är vad sommaren på posten står för, för mig i år! 07.00-15.00 ska vi jobba från och med idag, fast idag blev det till 16.15 eftersom det var så mycket.

Igår tog jag som sagt en PW med Alexandra, jag lämnade hemmet vid 15.46, vi gick i lite drygt 1½ timme, påvägen hem mötte jag upp Hanna som också ville ut och gå en sväng, vi gick också en bra bit, när jag kom hem var klockan 18.46. Igår blev det 3 timmars PW, över 2 mil, och en massa snack! Väldigt bra sätt att fördriva tiden på en Söndagseftermiddag, men man var bra trött i benen efteråt kan jag ju säga.

Nu ikväll ska det bli grillat - och jag längtar så!

...these "boots" are made for walking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0