En väldigt bra lördag, ett stort grattis, och en riktigt skön söndag

...rubriken sammanfattar vad det här inlägget kommer handla om. Vi börjar först med Malins 20-årsfest. Det var väldigt trevligt, bra folk, en underbar tjej som skulle firas och såklart - en massa alkohol på det. Inte helt fel att börja kvällen med middag på Livingrooms uteservering, och avsluta kvällen nere på Lobbys dansgolv.

Dagen idag har varit skön. Drog iväg till Hedesunda för att "ladda om batterierna", ta det lugnt och bara njuta. Ett ställe jag alltid älskat, ett ställe som alltid får mig glad, ett ställe jag alltid kan och vill åka till när det som mest behövs. Idag var en sån dag. En sån där dag då man var tvungen att känna naturen igen. Vågornas djupa kluckar in mot kanten, vinden som blåste i håret, och såklart den värmande solen. Doften av skog, frihet, lugn och ro. Avslutade kvällen med Alexandra, film och en massa, massa snack!

Men nu till det jag utlovat. Ett skriftligt grattis till min fina vän Malin. Som jag sa igår så har jag känt dig så länge och du betyder så mycket för mig. Trots att vi nu inte kommer spela i samma lag längre, något som vi gjort så länge - och det som var "anledningen" till att jag fick lära känna dig, så vill jag ändå ha kvar dig i mitt liv. Good friends are hard to find. Hoppas firandet blev bra idag och att du inte känner dig för gammal, och tillsist - såklart - ett enormt stort grattis Malin! Love you ♥
Birthday-girl
Och ifrån idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0