When you tell the world you're mine

Precis kommit hem efter en jäkligt lugn dag på jobbet! Sjukt lite post. Turen idag tog 1 timme och 45 minuter, det är helt otroligt, har aldrig varit med om att det någonsin gått så snabbt. Sen blev man väldigt motiverad av den lilla postmängden så man sprang på rätt bra också men annars, vad ska man säga? - En riktigt bra fredag! Eftermiddagen bestod av lite delning på brynäs för mig, sofia och chippen, och sen blev det tillslut, att vi kunde få åka hem en halvtimme tidigare. För vad ska man göra om allt är klart? 
 
Nu tar jag äntligen helg och inleder den med att träffa mina kickor! Blir kanske käk, men därefter film och mys. Låter helt perfekt..
 
Imorgon blir det att återigen åka till Arlanda för att hämta hem mina kära föräldrar som varit en hel vecka i kroatien. De är saknade kan jag säga er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0