“Good friends are like stars.... You don't always see them, but you know they are always there”

Äntligen är helgen här! Som man längtat, som man väntat. Den här helgen är ju lite speciell. Det är den här helgen jag och Sofia ska ha vår 20-årsfest. Eller rättare sagt, 20+20 års-fest! Tältet står på plats, gästerna är inbjudna, alkoholen inhandlad, maten är i stort sett klar, nu är det bara 1000 andra saker som ska fixas. Det ska städas, musiken ska fixas, "lekarna" ska göras klart, det ska dukas, man ska fixa iordning sig själv - och en hel del annat! Men det ska bli riktigt kul. Hoppas jag. Man har ju sjukt höga förväntningar, hoppas bara det lever upp till den höga ribba man har. 
 
Nu ska jag försöka hålla mig vaken så jag orkar se OS-invigningen. 
 
 
Imorgon är ju inte bara dagen för vår 20-årsfest, det är också dagen då Hanna Balkefors kommer hem till Sverige igen. Kan inte fatta. Nästan ett år har hon varit borta och hon är självklart otroligt saknad. Mycket som hänt under ett år men det ska bli så otroligt kul att äntligen få träffa en utav mina äldsta vänner igen. Säger det igen, kan inte förstå att du varit ifrån oss här hemma så länge. För oss har ju allt varit "som vanligt", vi har bott kvar här i Sandviken, återigen upplevt en kall snöig vinter, en riktigt värdelös sommar och allt har liksom rullat på som det brukar göra här i Sandviken. Förutom att du inte varit här. Har inte tänkt så mycket på den här dagen, den här dagen då du kommer hem, eftersom det har känts så långt borta. Men nu snart är den här, och tack för det! Saknad och älskad. 
 
Två galna påskkärringar på kanterna, och en riktigt söt Hanna i mitten på vallhovsvägen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0