Ett långt ett..

Tänka sig att en del fortfarande går in här trots otroligt dålig uppdatering, det kallar jag bra tålamod! Nu är jag här igen i alla fall, redo för att berätta om vad som hänt och vad som komma skall. 
 
Helgen började med ett avslappnande och skönt dygn i Hedesunda. Jag tog årets första båttur med mamma, pappa, Sofia och Pär. I flera timmar var vi ute i fredagskväll, kvällssol och picknik med b.la. grillat var såklart givet! Det är vid sånna där tillfällen jag verkligen älskar den svenska sommaren. Inte för att den har visat sig så fantastisk det här året så vet man att den alltid finns där, även fast inte alltid solen och värmen gör det. 
 
På lördagen åkte jag hem för att på kvällen först käka på uteserveringen med Alexandra, Frida, Sofia och Hanna och därefter bege oss mot Lövbacken för avskedsfest för fina Rebecca Rydberg och Josefine Isaksson, som idag/om två veckor, börjar ett helt nytt liv, som Au Pair i USA. Kommer bli tråkigt att inte längre se tjejerna här i viken, har inte känt någon utav dem väldigt länge, det började väl i vintras på Fridas 19-årsfest och jag kan inte vara annat än glad över att ha mött två så glada och snälla tjejer. Jag hoppas verkligen att de får ett kanonår i USA! 
 
Kvällen var i alla fall kul, mycket folk på festen och därefter - ett fullproppat Lobby! En bra kväll helt enkelt. Igår vart det en lunch på Waynes med Viktor, Hanna och Alexandra, och sen drog jag och familjen Renström in till Gävle för att se Batman The Dark Knight Rises, och nu efteråt kan jag bara säga en sak - Jag är kär! Christian Bale - OMG. Snyggare grabb får man leta efter. Filmen var verkligen hur bra som helst, en utav de bästa jag sett och det säger mycket det. Idag kan jag inte göra annat än tänka på filmen, vill bara se den igen, igen och igen. Fantastiskt.
 
Lovade ju att berätta om vad som komma skall och förutom filmen, så har jag bara en sak i mina tankar - Magaluf. 12 dagar kvar nu och om jag ska vara ärlig är det det enda som får mig att orka just nu. Har ju varit ledig i stort sett bara en vecka sen i höstas typ så jag är verkligen helt slut i både kropp och själ. Tog mig lite vatten över huvudet när jag sa att jag kunde jobba hela sommaren. Men, 12 dagar kvar - det får en att verkligen hålla humöret och spiriten uppe. Det finns dock en sak till, imorgon startar innebandyn igen. Innebandyträning med SAIK dam imorgon och på torsdag, och på lördag är det SAIK innebandys premiärmatch. Vi möter Strömsbro som förmodligen kommer bli ett utav vårt tuffaste motstånd i år då de "slagit ihop" med GGIK som var påväg upp till Elitserien nästan förra året. Men kul ska det bli. Jag älskar innebandy, och jag känner nu hur mycket jag saknat det. Morgondagen kommer bli sjukt bra. Jag har bara ett problem, jag har ingen klubba, den gick ju av på innebandyträningen i Juni, så imorgon måste jag införskaffa mig en ny och mina krav är höga, måste vara Unihoc, rightad, helst curve 1.5, flex 29 och det skulle ju inte skada om den inte vore sådär superful, även fast det är den sista prioriteringen. 
 
Aja, nu ska jag äta och sen kanske jag ska träffa Hanna Balkefors som fyller 20 år idag, stort grattis min fina vän. Så glad att man får spendera din tjugoårsdag med dig! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0