We want to live by each other's happiness, not by each other's misery

Dålig jag har varit här nu dåå.. Har gjort så mycket så datorn och därav bloggen har kommit i andra hand. Igår var det jobb - ner till resebyrån och fixa det sista inför resan - träffa tjejerna för att säga farväl till Alexa. Idag skulle vi egentligen vara lediga, första dagen på ett bra tag - men tjugo i sju imorse fick man ett samtal ifrån jobbet och då var det bara upp och hoppa!

Just nu är jag väldigt nöjd med mitt liv. Det finns alltid människor som försöker ta energi ifrån en, istället för att ge - människor som alltid vill skapa problem, bråk och annat tjafs som hör hemma på högstadienivå. Känner att det är så skönt att man kommit över den delen av sitt liv, att man har sina underbara vänner och sin familj nära och att de är personer som gör en glada - istället för arg. Trodde ofta, efter studenten och allt, att livet skulle kännas över. Men det känns som att det är nu det verkligen börjat, massa olika utmaningar, val, och frågor som fortfarande behöver besvaras. Den här mellanperioden då man ska bestämma sig för precis vad man vill göra är så skön. 19 år är ingen dålig ålder, det är en tid för att leva livet känner jag det som - och det är precis det jag gör. Så till alla de "haters" det finns ute i världen - de är inte värda att lägga energi på. Lev ditt liv, var med de som du bryr dig om, de som bryr sig om dig och inte de som vill det motsatta! Enough said, love your life! En som dock kan säga det lite bättre är den här mannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0